Η Hyundai εξακολουθεί να πιστεύει ότι υπάρχει λόγος να επενδύει σε μια κατηγορία η οποία συρρικνώνεται διαρκώς. Και το αποδεικνύει με μια μεγάλη επένδυση, δημιουργώντας μια εντελώς νέα πλατφόρμα για να βασιστεί σε αυτό το νέο Sonata (και όχι μόνο).
Στις μεγάλες αγορές (Αμερική, Κίνα και βέβαια στην Κορέα) είναι ένα σημαντικό μοντέλο, έτσι κι αλλιώς. Στην Ευρώπη πέρασε και δεν ακούμπησε, αλλά τώρα δημιουργείται μια νέα ευκαιρία: Είναι πρακτικό και πλούσια εξοπλισμένο αυτοκίνητο που εστιάζει στην ουσία, στην κάλυψη των μεταφορικών αναγκών μιας οικογένειας με ασφάλεια και άνεση. Αλλά τώρα το κάνει με ένα πιο ξεχωριστό στιλ και πιο ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά.