Η τέταρτη γενιά του επιτυχημένου οικογενειακού της Skoda έχει πιο υψηλές βλέψεις, αφού είναι πιο εκλεπτυσμένη, πιο πρακτική και πιο upmarket από κάθε προηγούμενη.
Η πώληση πρακτικών αυτοκινήτων σε λογική τιμή και σε τεράστιες ποσότητες, είναι σπεσιαλιτέ της Skoda. Κι αυτό είναι πιο ξεκάθαρο από ποτέ με το Octavia: Από το 1996 και το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς του μέχρι σήμερα, το μοντέλο έχει πετύχει περισσότερες από 6,5 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως. Παρά τον αυξανόμενο αριθμό νέων SUV στην γκάμα της, η Skoda εξακολουθεί να δίνει βάρος –και να επενδύει χρήματα– στο δημοφιλές οικογενειακό της. Κι αυτό αντικατοπτρίζεται απόλυτα από την προσοχή που έχει δοθεί στη λεπτομέρεια στη νέα γενιά, αλλά και το μηχανολογικό της υπόβαθρο.