Είναι ηλίου φαεινότερο πως δεν χρειάζεται ιδιαίτερη αφορμή για να θέλεις να βρεθείς πίσω από το τιμόνι μιας Giulia. Πόσω μάλλον όταν, αφήνοντας στην άκρη την εξωτική Quadrifoglio, πρόκειται για την κορυφαία έκδοσή της. Το δίλιτρο μοτέρ δίνει στην ισχυρότερη εκδοχή του υπόσταση στο «Cuore Sportivo» που συνοδεύει κάθε δημιουργία της μιλανέζικης φίρμας. Κι αυτό σε συνδυασμό πάντα με το κορυφαίο πλαίσιο και μια σιλουέτα που χαίρεσαι να τη χαζεύεις από κάθε γωνιά, ειδικά σε αυτό το μπλε Misano. Στην προκειμένη περίπτωση βέβαια, η αφορμή ή η δικαιολογία, για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, για να βρεθούμε πάλι πίσω από το τιμόνι της Giulia Veloce, είναι οι μικρές βελτιώσεις και αλλαγές που δέχθηκε η ιταλική σπορ μπερλίνα στο σύνολο της γκάμας της.
Αλλαγές που στη συγκεκριμένη έκδοση ξεκινούν από τα ανθρακονημάτινα διακοσμητικά στους καθρέφτες, στα πλαϊνά μαρσπιέ και στη διακριτική αεροτομή πίσω. Το ίδιο υλικό απαντάται πλέον και στην καμπίνα, ντύνοντας ένα μέρος του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας. Αναβαθμίζοντας έτσι, σε συνδυασμό με τα αναπαυτικά σπορ καθίσματα με επένδυση από δέρμα και Alcantara, τον σπορ αέρα του εσωτερικού. Η ποιότητα των υλικών παραμένει στο υψηλό επίπεδο που μας σύστησε η Alfa Romeo με τη νέα γενιά της Giulia. Άξιος αναφοράς και ο μικρός ανασχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας που δημιούργησε τον χώρο για μια δεύτερη ποτηροθήκη, για να μπορεί πλέον ο συνοδηγός να βολέψει ό,τι πίνει. Προστέθηκε ακόμα θέση για κινητό με ασύρματη φόρτιση, ενώ ελαφρώς μεγαλύτερος είναι και ο χώρος μέσα στο υποβραχιόνιο.
Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή της Giulia Veloce Ti στο drive.gr