Υπήρξε μια εποχή που η Mercedes-Benz B-Class ήταν σχεδόν το μοναδικό premium κόμπακτ MPV. Τα πράγματα άλλαξαν το 2014, όταν η δεύτερη γενιά έφτασε στη μέση της ζωής της. Η Β-Class, η οποία είχε εν τω μεταξύ πουλήσει περισσότερα από 1,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα, χρειάστηκε να αναμετρηθεί με την 2 Series Active Tourer και Gran Tourer. Οι δύο BMW ποντάριζαν σε νέες οικογένειες και αυτό αναμφισβήτητα ήταν αιτία ενόχλησης για τη Mercedes-Benz, η οποία επί σειρά ετών είχε καταβάλλει πολλές προσπάθειες για να προσκαλέσει στις τάξεις της μια πιο νεαρή πελατεία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ