Σήμερα οι δύο εκδόσεις δεν διαφοροποιούνται στον ίδιο βαθμό. Για την ακρίβεια, χρησιμοποιούν τον ίδιο αλουμινένιο 4κύλινδρο τούρμπο κινητήρα με διπλό ψεκασμό (έμμεσο χαμηλά και άμεσο στις υψηλές στροφές), σε διαφορετική έκδοση ιπποδύναμης. Από τους 245 ίππους του GTΙ Performance, το Golf R έχει ανέβει στους 310, μεταξύ 5.500 και 6.500 rpm. Από τις 2.000 ως τις 5.400 rpm η ροπή σχηματίζει ένα οροπέδιο στα 40,8 kgm, στα αυτοκίνητα με κιβώτιο DSG (38,7 kgm με χειροκίνητο σασμάν). Πλεονέκτημα του R παραμένει η τετρακίνηση, με κεντρικό ηλεκτρονικά ελεγχόμενο υδραυλικό πολύδισκο συμπλέκτη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ