Δοκιμές

Δοκιμάζουμε την ταχύτερη έκδοση του νέου Volkswagen Golf [pics]

Από την 4η γενιά του Golf, το γράμμα R, με ή χωρίς τον αριθμό που υποδηλώνει τον κυβισμό του κινητήρα, σηματοδοτεί την κορυφαία έκδοση του μοντέλου, πάνω από το GTΙ. Το οποίο τότε κινούσε ο 20βάλβιδος 1.8T, ενώ το πρώτο R32 φορούσε τον VR6 3,2 λίτρων. Έναν εξακύλινδρο σε V με πολύ μικρή περιεχόμενη γωνία ώστε οι δύο σειρές κυλίνδρων να μοιράζονται μία κεφαλή.

Σήμερα οι δύο εκδόσεις δεν διαφοροποιούνται στον ίδιο βαθμό. Για την ακρίβεια, χρησιμοποιούν τον ίδιο αλουμινένιο 4κύλινδρο τούρμπο κινητήρα με διπλό ψεκασμό (έμμεσο χαμηλά και άμεσο στις υψηλές στροφές), σε διαφορετική έκδοση ιπποδύναμης. Από τους 245 ίππους του GTΙ Performance, το Golf R έχει ανέβει στους 310, μεταξύ 5.500 και 6.500 rpm. Από τις 2.000 ως τις 5.400 rpm η ροπή σχηματίζει ένα οροπέδιο στα 40,8 kgm, στα αυτοκίνητα με κιβώτιο DSG (38,7 kgm με χειροκίνητο σασμάν). Πλεονέκτημα του R παραμένει η τετρακίνηση, με κεντρικό ηλεκτρονικά ελεγχόμενο υδραυλικό πολύδισκο συμπλέκτη.

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

Δοκιμές
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Δοκιμές: Περισσότερα άρθρα