Τα πλεονεκτήματα ενός βενζινοκίνητου οικογενειακού συναντούν εκείνα ενός ηλεκτρικού στη Mercedes-Benz A 250 e. Ιδού ένα premium σεντάν που δεν φωνάζει για τη διαφορετικότητά του.
Τα μοντέλα «250 e», που βασίζονται στο πάτωμα της Α-Class, με κινητήρα τοποθετημένο εγκάρσια και κίνηση εμπρός, είναι τα πιο προσιτά επαναφορτιζόμενα υβριδικά (PHEV) της Mercedes-Benz. Πρώτη έφτασε στα χέρια μας αυτή η λευκή Α 250 e Sedan, όμως το ίδιο κινητήριο σύνολο προσφέρεται τόσο στη χάτσμπακ A-Class, όσο και στις B, GLA, CLA και CLA Shooting Brake –μόνο η GLB μένει παραπονεμένη. Με την τάπα της υποδοχής φόρτισης να είναι τοποθετημένη στο δεξί πίσω φτερό και ακριβώς ίδια σε εμφάνιση με εκείνη της βενζίνης, η οποία βρίσκεται στο αριστερό, χρειάζεται ένα αρκετά έμπειρο μάτι για να εντοπίσει τα διακριτικά EQ Power στα εμπρός φτερά και να αντιληφθεί ότι αυτή η A-Class μπαίνει στην πρίζα. Πολύ περισσότερες είναι οι αλλαγές που δεν φαίνονται, στο πάτωμα του αυτοκινήτου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η τοποθέτηση μιας υγρόψυκτης συστοιχίας μπαταριών Li-ion 15,6 kWh κάτω από το πίσω κάθισμα επέβαλε τη μεταφορά του ρεζερβουάρ βενζίνης πιο πίσω και τη μείωση του όγκου του στα 35 lt (από 43). Εκεί, κάτω από το πορτμπαγκάζ, υπάρχουν επίσης οι on-board φορτιστές για εναλλασσόμενο (7,4 kW) και συνεχές ρεύμα (22 kW), οπότε για τις αποσκευές μένουν μόνο 345 lt, αντί για 420 της συμβατικής A-Class Sedan. Επίσης, όλα αυτά δεν αφήνουν χώρο για την εξάτμιση, η οποία φτάνει μόνο μέχρι τη μέση του αυτοκινήτου, με την απόληξή της κάτω από τα μπροστινά καθίσματα.