Από τότε που λανσαρίστηκαν, τα δύο μοντέλα έχουν υποστεί ορισμένα updates, όπως η αύξηση ισχύος των δύο βασικών εκδόσεων πετρελαιοκινητήρα: Πριν από ένα χρόνο από 150 και 180 ίππους έφτασαν να αποδίδουν 160 και 190 ίππους αντίστοιχα. Για το 2020 όμως η Alfa Romeo θέλησε να ακουμπήσει τομείς που έπασχε σε σχέση με τον ανταγωνισμό, όπως η πρακτικότητα, η συναρμογή ορισμένων υλικών, η συνδεσιμότητα και ο εμπλουτισμός των συστημάτων ενεργητικής ενέργειας που χαρίζουν και δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2.
Δοκιμάζουμε τις νέες Alfa Romeo Giulia και Stelvio [pics]
Η εμπορική πορεία των Alfa Romeo Giulia και Stelvio ξεκίνησε το 2016 και 2017 αντίστοιχα, και η έλευσή τους στις premium κατηγορίες κατάφερε να ταρακουνήσει τα λιμνάζοντα νερά του γερμανικού, κατά κύριο λόγο, ανταγωνισμού. Και αυτό το λέμε διότι χάρη στην τεχνολογία των μηχανικών μερών και την οδηγική «παιδεία» που διαθέτουν, ανάγκασαν τον κραταιό ανταγωνισμό σε ακόμα μεγαλύτερα άλματα εξέλιξης. Με λίγα λόγια, κατάφεραν να βελτιώσουν το «είδος».
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Δοκιμές: Περισσότερα άρθρα
Το Peugeot 3008 όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά τo 2008, πράγματι προκάλεσε έκπληξη με την εμφάνισή του, σε βαθμό που να το οδηγήσει στην κορυφή...
Σπορτίφ, καλοστημένο, οικονομικό, σβέλτο και μπορεί να πάρει τα βουνά
Προικισμένο σε χαρακτηριστικά, υβριδικό, καλοστημένο και άνετο
Το Volkswagen Golf παραμένει leader στην κατηγορία των μικρομεσαίων όσα χρόνια και όσες γενιές κι αν περάσουν
Πόσο καλή είναι η πρώτη ηλεκτρική Alfa
Η BMW ανατρέπει τα δεδομένα, αφού με την 120 δε χρειάζεται να χρυσοπληρώσεις για να αποκτήσεις ένα premium αυτοκίνητο
Σπορτίφ σε εμφάνιση, με ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης και καλό εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης
Το Skoda Kamiq είναι ένα αξιόπιστο B-SUV που φέρνει εις πέρας οτιδήποτε του ζητηθεί