ΟΡΟΣΗΜΟ. Έτσι θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε το Qashqai στην ιστορία του αυτοκινήτου. Διότι μπορεί να μην εφεύρε την κατηγορία των crossover, όμως ήταν αυτό που της έδωσε την αποφασιστική ώθηση για να φτάσει εκεί που είναι σήμερα.
Από τότε που παρουσιάστηκε το μοντέλο της πρώτης γενιάς, το 2006, το μικρομεσαίο crossover της Nissan βρίσκεται ανάμεσα στα top ευρωπαϊκά μπεστ-σέλερ. Δεν διατηρείς όμως αυτή τη θέση αν μένεις στάσιμος, αφού ο ανταγωνισμός στην κατηγορία έχει γίνει ιδιαίτερα πολυπρόσωπος και σκληρός. Ως εκ τούτου το Qashqai πέρασε στη δεύτερη γενιά του το 2013 και μόλις πριν δύο χρόνια, το 2017, υπέστη ένα facelift. Όμως έκτοτε έγινε η μεγάλη αλλαγή στον τρόπο μέτρησης της κατανάλωσης και των ρύπων, με τη θέσπιση των κανονισμών WLTP. Για να πληροί λοιπόν το βενζινοκίνητο Qashqai τις προδιαγραφές καυσαερίων Euro 6.2, η Nissan αντικατέστησε τους κινητήρες 1.2 DIG-T και 1.6 DIG-T με τον νέο 1.3 DIG-T που γνωρίζουμε από τη Mercedes-Benz A-Class.