Η τεράστια εμπειρία της Isuzu στα pick up εξαργυρώνεται με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο που για πρώτη φορά δεν εντυπωσιάζει μόνο σε προδιαγραφές αλλά και σε εικόνα.
Για τη νέα γενιά του D-MAX, που ουσιαστικά υπάρχει ως μοντέλο από το 1936, έχει προστεθεί ένα σημαντικό δεδομένο στην εξίσωση: Εκείνο της εντυπωσιακής εμφάνισης. Δεδομένο που θα ακολουθεί παράλληλη πορεία με εκείνο της μέγιστης αξιοπιστίας, όπως αυτή παραδοσιακά εκφράζεται από μια εταιρεία που έχει κατασκευάσει πάνω από 27 εκ. κινητήρες ντίζελ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ξεκινώντας από τη νέα μάσκα, το νέο D-MAX είναι περισσότερο επιβλητικό από ποτέ χωρίς πάντως να έχει ουσιαστικά διαφοροποιημένες διαστάσεις. Έχει όμως νέα φώτα LED, εκ των οποίων τα εμπρός μπορεί να είναι bi-LED, πιο σφηνοειδές προφίλ και καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Νέος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας που έχει ενσωματωμένο σκαλοπάτι για να ανεβαίνεις εύκολα στην καρότσα. Η τελευταία έχει μικρύνει λίγο σε μήκος, στα 1,5 m αντί για 1,55, ενώ το μέγιστο πλάτος παραμένει στα 1,53 m και το βάθος έχει αυξηθεί λιγάκι στα 490 mm αντί για 465.
Αντίστοιχα εκμοντερνισμένη είναι η εικόνα στην καμπίνα, με σύγχρονες αλλά καθαρές γραμμές και τις οθόνες να παίζουν πλέον βασικό ρόλο στην εμπειρία. Μέσα στον πίνακα οργάνων υπάρχει ένα ψηφιακό «παράθυρο» με διαγώνιο 4,2” που προβάλλει πληροφορίες για όλα τα στοιχεία του αυτοκινήτου. Τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή ολοκληρώνει η οθόνη αφής του infotainment που ανάλογα με την έκδοση είναι 7” ή 9” και διαθέτει Android Auto και Apple CarPlay.