Στην περίπτωση του ανανεωμένου Suzuki Ignis, μπορεί να υποθέτεις ότι το μοναδικό δίλημμα σχετικά με τη μετάδοση στο οποίο θα βρεθεί ο υποψήφιος αγοραστής είναι το «δικίνητο ή τετρακίνητο». Όμως στο προσθιοκίνητο Ignis, υπάρχει επιπλέον και η επιλογή ενός αυτόματου κιβωτίου.
Μέχρι πρότινος, το αυτόματο κιβώτιο του Suzuki Ignis ήταν το AGS: Ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο (ρομποτιζέ) πέντε σχέσεων. Μια λύση αρκετά δημοφιλής σε μοντέλα πόλης, η οποία όμως απαιτεί να σηκώνεις το πόδι σου από το γκάζι για να εκτελεστεί ομαλά η αλλαγή και συχνά εμφανίζει έλλειψη αποφασιστικότητας στην επιλογή σχέσης. Με την ανανέωσή του στην αρχή της χρονιάς, το Ignis απέκτησε ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT). Το οποίο μάλιστα, σε αντίθεση με το AGS, συνδυάζεται με το ήπια υβριδικό σύστημα της Suzuki, το οποίο πλέον εφοδιάζει κάθε έκδοση του μικρού crossover της.
Έτσι, κάτω από το καπό και αυτού του Suzuki Ignis βρίσκεται η πιο σύγχρονη εκδοχή του 4κύλινδρου 1.2 DualJet, με διπλά μπεκ ψεκασμού, μεταβλητό χρονισμό, σχέση συμπίεσης 13:1 και απόδοση 83 PS και 107 Nm. Στο πλάι του έχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ BISG που αποδίδει μόλις 3,1 PS, αλλά και μια γερή δόση ροπής: 50 Nm. Συνδυάζεται με μπαταρία 10 Ah (αντί για 3 Ah), η οποία του επιτρέπει να εμπλέκεται πιο συχνά, αν και πάντα σε χαμηλές και μεσαίες στροφές (μέχρι τις 4.000 rpm), με σκοπό την οικονομία καυσίμου. Το ερώτημα είναι πώς συνδυάζεται με το νέο κιβώτιο CVT. Και η απάντηση είναι ότι μαζί δημιουργούν ένα πολύ ξεκούραστο και εύχρηστο αυτοκίνητο πόλης.
Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του Suzuki Ignis 1.2 Hybrid CVT στο drive.gr