Με ψηλή κορμοστασιά και μεγάλους τροχούς, η crossoverοποιημένη εκδοχή του γερμανικού σουπερμίνι, το Audi Α1 citycarver, δίνει την πιο μοδάτη διάστασή του. Με το μάρκετινγκ της Audi να στοχεύει σε ένα νεαρό, αστικό και πάνω απ’ όλα οικονομικά καλοστεκούμενο κοινό!
Σήμερα, παρότι η συλλήβδην «σκληραγώγηση» των ΙΧ δεν έχει καμία ουσιαστική χρησιμότητα, παραμένει μια πολύ μοντέρνα (και προσοδοφόρα) διαδικασία του μάρκετινγκ. Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν, η Audi επέλεξε να ανταποκριθεί στη σύγχρονη αυτή τάση με το μικρότερο μοντέλο της γκάμας της.