Η Nissan αναβάθμισε το Micra, αντικαθιστώντας τον 900άρη τούρμπο των 90 PS με τους νέους κινητήρες 1.0 IG-T. Χρειάζεται πληθυντικός, «κινητήρες», διότι πρόκειται για δύο διαφορετικά μοτέρ. Και η δυνατότερη εκδοχή των 117 ίππων ταιριάζει στο αυτοκίνητο ακόμη περισσότερο απ’ ό,τι η βασική των 100, την οποία έχουμε ήδη δοκιμάσει.
Ο 3κύλινδρος με κωδικό HR10DDT έχει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής/εξαγωγής και πολλά κοινά σημεία με τον νέο 1.3 του Qashqai. Τέτοια είναι η κεφαλή σχήματος «Δ», η επίστρωση κυλίνδρων με πλάσμα ατσαλιού αντί για συμβατικά χιτώνια, ο άμεσος ψεκασμός με μπεκ στο κέντρο του θαλάμου καύσης, η πίεση καυσίμου 250 bar, το φίλτρο GPF κ.ά.