Το νέο C-HR έχει δύο ξεχωριστά στοιχεία – δύο USP που λένε στο μάρκετινγκ: Την εμφάνιση και το υβριδικό σύστημα κίνησης.
Διαβάστε περισσότερα και δείτε πολλές φωτογραφίες στο drive.gr
Η Toyota μπορεί να άργησε να παρουσιάσει το δικό της μοντέλο στην ακμάζουσα κατηγορία των κόμπακτ crossover, όμως πιστεύει ότι προσφέρει κάτι διαφορετικό.
Το νέο C-HR έχει δύο ξεχωριστά στοιχεία – δύο USP που λένε στο μάρκετινγκ: Την εμφάνιση και το υβριδικό σύστημα κίνησης.
Διαβάστε περισσότερα και δείτε πολλές φωτογραφίες στο drive.gr