Ένα προσθιοκίνητο XC40 με κινητήρα ντίζελ και αυτόματο κιβώτιο δεν είναι το πιο συναρπαστικό μοντέλο της γκάμας, ίσως όμως να είναι το πιο συμφέρον.
Με δεδομένο ότι πολλά premium SUV δεν αγοράζονται για τις ικανότητες κίνησής τους εκτός δρόμου, αλλά για να γράφουν πολλά και ξεκούραστα χιλιόμετρα στην άσφαλτο, κάποια οικονομική εκδοχή τους με κίνηση εμπρός είναι συχνά η προτιμότερη της γκάμας. Στην περίπτωση του Volvo XC40, η έκδοση D3 θέτει σοβαρή υποψηφιότητα γι’ αυτή τη θέση.