Κάτω από αυτό το πρίσμα, το μοντέλο της στην εξαιρετικά δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ, το Rapid, έδειχνε κάπως αναχρονιστικό: καλό – για τα λεφτά του.
Με το νέο της μικρομεσαίο, η τσέχικη εταιρεία θέλει να αλλάξει αυτόν το μονοδιάστατο χαρακτήρα “value for money”. Και το όνομα Scala δεν είναι τυχαίο, δηλώνοντας την αναβάθμιση, όχι σε ένα, αλλά σε πολλούς τομείς συγχρόνως: την τεχνολογία, το ντιζάιν και τη συνδεσιμότητα, ενώ διατηρείται η τυπική για Škoda λειτουργικότητα.