Το Dacia Duster δεν έχει πλέον να αποδείξει τίποτα σε κανέναν. Ήρθε από το «πουθενά» το 2010 και από τότε έκανε μόνο φίλους, με την πρώτη γενιά να ετοιμάζει το έδαφος και τη δεύτερη να ορίζει εκ νέου την έννοια του “Value For Money” χωρίς ενοχλητικές εκπτώσεις.
Την τρέχουσα περίοδο η γκάμα κινητήρων απαρτίζεται από τον κλασικό ντίζελ 1.5 dCi των 115 PS και τον 1.0 TCe των 100 PS. Για τον τελευταίο ωστόσο υπάρχουν δύο παρακλάδια: Το πρώτο είναι το συμβατικό της βενζίνης ενώ το δεύτερο, το οποίο δοκιμάζουμε, έχει την επίσημη ονομασία ECO-G που υποδηλώνει τη δυνατότητά του να καταναλώνει και υγραέριο (LPG).