Την ήπια υβριδική εκδοχή του κινητήρα 1.0 EcoBoost με τους 155 ίππους τη γνωρίσαμε στο Ford Puma. Ήταν όμως εξαρχής δεδομένο ότι θα τη βλέπαμε σύντομα και στα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας. Έτσι, ύστερα από το Fiesta MHEV, έφτασε η στιγμή να δούμε πώς συνεργάζεται αυτό το κινητήριο σύνολο με το Ford Focus και μάλιστα στην crossover έκδοση Active. Σε αυτή την περίπτωση, ο 1.000άρης καλείται να αντικαταστήσει τον εξαιρετικό 1.5 EcoBoost 150 PS, οπότε η φανέλα είναι σίγουρα βαριά.
Στην πράξη, ο νέος κινητήρας προσφέρει αρκετά μεστή δύναμη από τις χαμηλές στροφές. Εκεί όπου η επιπλέον ροπή του ηλεκτρικού μοτέρ συμπληρώνει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο εκείνη του βενζινοκινητήρα, συμβάλλοντας στη μέγιστη τιμή των 240 Nm στις 2.000 rpm. Δεν περιορίζεται όμως σε αυτές, αφού η ημικυκλική μπάρα ενέργειας στο καντράν φανερώνει ότι εξακολουθεί να βοηθά σχεδόν ως τις 5.000 rpm. Η Ford ανακοινώνει 9,5″ για το 0-100 km/h, δηλαδή κάτι παραπάνω από τα 9,1″ που δήλωνε για το 1.5 –το οποίο όμως είχαμε μετρήσει στα 8,5″. Δεν είχαμε την ευκαιρία να μετρήσουμε το 1.000άρι, όμως σαφώς δεν νιώθεις καθόλου ριγμένος οδηγώντας το.
Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του Ford Focus Active Hybrid στο drive.gr