Για όσους επιμένουν να βρίσκουν αφορμές έτσι ώστε να επιβεβαιώνουν την παροιμία «και την πίτα αφάγωτη και το σκύλο χορτάτο», η 420d είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα.
Μερικά χρόνια πριν θα απέρριπτα δίχως δεύτερη σκέψη το συνδυασμό κουπέ με ντίζελ κινητήρα. Μερικές μέρες συμβίωσης και ένα ταξίδι 600 χιλιομέτρων με την 420d μπορούν να σε κάνουν να καταπιείς τη γλώσσα σου.
Η Σειρά 4 είναι ένα αυτοκίνητο που σε πείθει με την πρώτη ματιά για τις προθέσεις της. Χαμηλή, με σαφή ροή της κίνησης, κάθεται χαμηλά πάνω στα φαρδιά μετατρόχιά της και σε ψαρώνει με τα «μισόκλειστα» φανάρια και το τεράστιο ίχνος που αφήνει στο δρόμο. Άλλωστε το αμάξωμα της Σειράς 4 είναι διαφορετικό από της νέας 3άρας.
Για παράδειγμα, η απόσταση από το έδαφος είναι μειωμένη κατά ένα πόντο, ενώ η βάση των μπροστινών καθισμάτων είναι τοποθετημένη 9 mm πιο χαμηλά. Το μεταξόνιό της είναι κατά πέντε πόντους πιο μακρύ, φτάνοντας το θηριώδες 2,81 m, ενώ και τα μετατρόχια έχουν φαρδύνει κατά 4,5 πόντους εμπρός και οκτώ πόντους πίσω. Οι μηχανικοί της BMW με όλες αυτές τις αλλαγές κατάφεραν να χαρίσουν στην 4άρα το χαμηλότερο κέντρο βάρους σε όλη την γκάμα της BMW, με απόσταση από το έδαφος μόλις 49,8 cm.