Το μοντέλο εισόδου στην γκάμα των BMW εξακολουθεί να είναι η 114i των 20.041 ευρώ (με απόσυρση), αλλά κακά τα ψέματα: Το 60% της ελληνικής αγοράς ανήκει τώρα στα ντίζελ. Αν θέλουμε λοιπόν να μιλάμε για την πραγματική πύλη προς τον κόσμο των BMW, είναι αυτή εδώ, η 114d που ξεκινά (στην 3θυρη έκδοση) από τα €22.115.
Η διαφορά των 2.075 ευρώ ανάμεσα στα δύο μοντέλα μπορεί να φαίνεται σημαντική, όμως με τη χαμηλή τιμή του πετρελαίου στη χώρα μας η απόσβεση γίνεται γρήγορα. Πιο πολύ νόημα έχει η σύγκριση της 114d με την 116d EfficientDynamics, που ήταν μέχρι τώρα η φθηνότερη Σειρά 1 ντίζελ, με τιμή από €23.565.
Τι χάνει κανείς για να κερδίσει αυτά τα 1.450 ευρώ; Στην ουσία 21 ίππους και 3,5 kgm ροπής. Χάνει επίσης τα προνόμια των 99 g/km CO2, αφού η 114d εκπέμπει 109 g/km. Φαίνονται σημαντικές απώλειες, αλλά σε επίπεδο επιδόσεων και οικονομίας η 114d εξακολουθεί να είναι ανταγωνιστική στην κατηγορία.