Δοκιμάζουμε την BMW 114d

Αυτή είναι η νέα πύλη εισόδου στην γκάμα των πετρελαιοκίνητων BMW. Και το καλοσώρισμα από τον «πορτιέρη» είναι αρκετά θερμό.

Το μοντέλο εισόδου στην γκάμα των BMW εξακολουθεί να είναι η 114i των 20.041 ευρώ (με απόσυρση), αλλά κακά τα ψέματα: Το 60% της ελληνικής αγοράς ανήκει τώρα στα ντίζελ. Αν θέλουμε λοιπόν να μιλάμε για την πραγματική πύλη προς τον κόσμο των BMW, είναι αυτή εδώ, η 114d που ξεκινά (στην 3θυρη έκδοση) από τα €22.115. 

Η διαφορά των 2.075 ευρώ ανάμεσα στα δύο μοντέλα μπορεί να φαίνεται σημαντική, όμως με τη χαμηλή τιμή του πετρελαίου στη χώρα μας η απόσβεση γίνεται γρήγορα. Πιο πολύ νόημα έχει η σύγκριση της 114d με την 116d EfficientDynamics, που ήταν μέχρι τώρα η φθηνότερη Σειρά 1 ντίζελ, με τιμή από €23.565. 

Τι χάνει κανείς για να κερδίσει αυτά τα 1.450 ευρώ; Στην ουσία 21 ίππους και 3,5 kgm ροπής. Χάνει επίσης τα προνόμια των 99 g/km CO2, αφού η 114d εκπέμπει 109 g/km. Φαίνονται σημαντικές απώλειες, αλλά σε επίπεδο επιδόσεων και οικονομίας η 114d εξακολουθεί να είναι ανταγωνιστική στην κατηγορία. 

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
: Περισσότερα άρθρα
Mercedes-Benz: Με την ηλεκτρική EQA 250+
Με αισθητικές παρεμβάσεις, η EQA 250+, το μικρότερο μέλος της οικογένειας των πολυτελών SUV της Mercedes-Benz παρουσιάζεται με δυναμικά χαρακτηριστικά...
Mercedes-Benz: Με την ηλεκτρική EQA 250+