Δοκιμάζουμε την πιο ισχυρή βενζινοκίνητη έκδοση του νέου γαλλικού σουπερμίνι με τους 110 PS και αναρωτιόμαστε αν τελικά είναι προτιμότερη από την ντίζελ.
Στην κατηγορία των μοντέρνων σουπερμίνι έχει δημιουργηθεί αθόρυβα μια «κλίκα» βενζινοκίνητων τούρμπο με μικρό σε κυβισμό κινητήρα και σχετικά υψηλή ιπποδύναμη και ροπή. Θεωρείστε τη ως την απάντηση στη «λαίλαπα» των εκδόσεων ντίζελ που τα τελευταία χρόνια έχουν κυριαρχήσει και σε αυτή την κατηγορία. Θεωρείστε τη επίσης και ως ένα μήνυμα από το όχι και τόσο μακρινό μέλλον, όπου οι μικροί ντίζελ θα αρχίσουν σταδιακά να εγκαταλείπονται ως οικονομικά ασύμφοροι.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr