Μαζί με την τετρακίνηση χάνονται και κάποιες δυνατότητες εκτός ασφάλτου, όμως το δικίνητο Mokka κερδίζει αλλού και –το σημαντικότερο– διατηρεί τα βασικά πλεονεκτήματα και το χαρακτήρα του.
Η Ελλάδα δεν είναι μια χώρα όπου χιονίζει συχνά. Και το επαρχιακό της οδικό δίκτυο είναι κατά μεγάλο ποσοστό ασφαλτοστρωμένο. Η απλή λογική λοιπόν λέει ότι η τετρακίνηση δεν είναι απαραίτητη. Θέλεις το λίγο πιο macho στιλ ενός crossover; Μπορείς να το έχεις και με μπροστινή κίνηση. Κερδίζοντας μάλιστα λεφτά, τόσο από την τιμή αγοράς όσο κι από τη χαμηλότερη κατανάλωση.
Αυτό είναι το σκεπτικό πίσω από το προσθιοκίνητο Opel Mokka. Είναι σε όλα ίδιο με το αντίστοιχο τετρακίνητο, έχοντας ακόμα και το σύστημα DCS για τον έλεγχο της ταχύτητας στις απότομες κατηφόρες. Το μόνο που δεν έχει είναι το σύστημα τετρακίνησης. Γι’ αυτό όμως είναι 70 κιλά ελαφρύτερο και –κυρίως– 2.400 ευρώ φθηνότερο.