Δοκιμάζουμε το μεσαίο κουπέ της VW με ελαφρώς αναβαθμισμένη εμφάνιση και νέο αλουμινένιο 1.400άρη κινητήρα 125 ίππων.
Θυμάμαι πόση εντύπωση προκάλεσε το Scirocco πίσω στο 2009, σε εαυτούς και αλλήλους. Ένα κουπέ με χώρους για πραγματικούς ανθρώπους πίσω (όχι οριακά για 5χρονα), με μεγάλο χώρο αποσκευών και πρωτόγνωρη πρακτικότητα εν γένει. Επιπλέον η μορφή του είχε άμεση συνάφεια με το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε. Ήταν δηλαδή όσο πρέπει δυνατό και σπορ. Γι’ αυτό και αγαπήθηκε και κατάφερε να κρατηθεί στον αφρό επί πέντε και βάλε χρόνια.
Επειδή όμως το χρονοδιάγραμμα ολοκληρωτικής αλλαγής του μοντέλου παραπέμπει σε τρία χρόνια από σήμερα, η VW (ορθώς) έκρινε αναγκαία μια ανανέωση. Η οποία είναι πιο γενναιόδωρη εκ μέρους της εταιρείας απ’ όσο αρχικά φαίνεται.