Δοκιμάζουμε το Suzuki SX4 S-Cross 1.6 VVT 4WD

Η έκδοση ντίζελ μπορεί να συγκεντρώνει το ενδιαφέρον την σήμερον ημέραν, όμως και η βενζινοκίνητη έχει τα δικά της ατού, ιδίως όταν συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο CVT.

Η ροπή και η οικονομία του πετρελαιοκίνητου 1.6 DDiS το καθιστούν default επιλογή για όσους χρειάζονται πραγματικά ένα τετρακίνητο S-Cross. Για όσους όμως βάζουν τις εκτός ασφάλτου δυνατότητες σε δεύτερη μοίρα πίσω από την ευκολία οδήγησης, η βενζινοκίνητη έκδοση 1.6 VVT προσφέρει ένα σημαντικό πλεονέκτημα: μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο κιβώτιο CVT.

Πέρα από την ευκολία, το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης έχει κι άλλο ένα ατού: το ευρύ φάσμα σχέσεων. Η αρχική του σχέση δηλαδή είναι πιο κοντή από την 1η του χειροκίνητου κιβωτίου και η τελική του σχέση πιο μακριά από την 5η του χειροκίνητου.

Αυτό σημαίνει αφενός μεγαλύτερες δυνατότητες διάβασης σε δύσκολα σημεία και αφετέρου πιο ήσυχο και οικονομικό ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο. Και για όποιον έχει σπορ ορέξεις ή απλά κουράζεται από το συνεχές «πατινάρισμα» του CVT, υπάρχει η δυνατότητα να το χειριστεί και ως σειριακό 7 προκαθορισμένων σχέσεων με paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
: Περισσότερα άρθρα