Η ζυγαριά μας στην περίπτωση του 1.2 TFSI έδειξε 1.280 κιλά, κάτι που σημαίνει σε πρώτη ανάγνωση 70 κάτω από το προηγούμενο και σε δεύτερη ότι σε κάθε ίππο του μικρού TFSI αναλογούν 12,2 κιλά. Ούτε πολύ καλά ούτε πολύ άσχημα για μια έκδοση που λέγεται βασική.
Οι 105 ίπποι και τα 17,8 kgm της ροπής κρύβουν ότι μιλάμε για ένα νέο κινητήρα, εξ ολοκλήρου αλουμινένιο και 16βάλβιδο. Η ουσιαστική του διαφορά είναι η πιο γεμάτη απόδοση χαμηλά και το σκαλοπάτι απόδοσης στις 1.800 rpm που έχει εξομαλυνθεί σημαντικά. Στο πεδίο μετρήσεων, το νέο A3 όντως είναι πιο γρήγορο από το προηγούμενο 1.2 TFSI. Όχι μόνο στο 0-100 km/h (11,2 αντί 11,5”), όσο στις ρεπρίζ.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr