Δοκιμή: Ford Focus 1.6 TDCi ECOnetic

Το ξέρουμε ως ένα από τα πιο fun to drive μικρομεσαία της αγοράς. Τώρα φαίνεται πως ήρθε ο καιρός να το μάθουμε και ως ένα από τα πιο οικονομικά. Ο λόγος για το Focus στην έκδοσή του με αυτοσκοπό τη μικρότερη δυνατή κατανάλωση.

Φέρνοντας στο νου μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα οδηγικά μικρομεσαία της αγοράς, το Focus θα ήταν ο πρώτος επιλαχών, αφήνοντας κατά μέρος την πολυτελή υποκατηγορία του είδους. Τώρα ήρθε η ώρα να αποδείξει ότι με τη σύγχρονη τεχνολογία που έχει για προίκα, μπορεί να εξασφαλίσει οδηγική ευχαρίστηση και μεγάλη οικονομία, δηλαδή και μια πίτα ολόκληρη και ένα σκύλο χορτάτο. Ή τουλάχιστον έναν που δε θα λυσσάει από την πείνα.

Το Focus βεβαίως δεν είναι άγνωστη ποσότητα στην αγορά και πάντως είναι σημαντικά πιο φρέσκο σε ηλικία παρότι η σχεδίασή του δεν το δείχνει. Η αλήθεια είναι ότι δεν στηρίζεται ιδιαίτερα στην αισθητική για να ξεχωρίσει, όπως μια Alfa Romeo Giulietta για παράδειγμα, μιας και η Ford, από το προηγούμενο μοντέλο κιόλας δεν έδωσε συνέχεια στη φουτουριστική προσέγγιση του πρώτου Focus. Σε ό,τι έχει να κάνει με το μήκος, το Focus είναι από τα μεγάλα αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας με μήκος στα 4,36 m.

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
: Περισσότερα άρθρα
Mercedes-Benz: Με την ηλεκτρική EQA 250+
Με αισθητικές παρεμβάσεις, η EQA 250+, το μικρότερο μέλος της οικογένειας των πολυτελών SUV της Mercedes-Benz παρουσιάζεται με δυναμικά χαρακτηριστικά...
Mercedes-Benz: Με την ηλεκτρική EQA 250+