Νέοι καιροί, νέα ήθη. Λίγα χρόνια πριν, ούτε που θα μας περνούσε από το μυαλό πως θα δοκιμάζαμε ένα Civic με κινητήρα ντίζελ 1.600 κυβικών. Το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι πως οι ίδιοι οι άνθρωποι της Honda αντιμετωπίζουν το Civic 1.6 i-DTEC, όπως είναι το επίσημο όνομά του, ως ένα αυτοτελές μοντέλο και όχι μια υποέκδοση.
Ο κινητήρας έχει εξελιχτεί στην Ευρώπη, με γνώμονα αποκλειστικά την ευρωπαϊκή αγορά, και παράλληλα έχουν «τρέξει» διάφορες βελτιώσεις στο ίδιο το αυτοκίνητο με διπλό στόχο: αφενός για μεγαλύτερη οικονομία, αφετέρου διότι ήθελαν να ανταποκρίνεται με τρόπο ανάλογο ενός βενζινοκίνητου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σε αντίθεση με την εμμονή της Toyota στην υβριδική τεχνολογία, η Honda αποφάσισε να αναδιπλωθεί. Η Ευρώπη δεν πολυσηκώνει τα υβριδικά, αλλά συνεχίζει να αποθεώνει το πετρέλαιο. Στη μικρομεσαία κατηγορία, το ποσοστό πωλήσεων στα ντίζελ φτάνει το 58%, με τάση ανόδου.