Η νέα γενιά Golf GTI, εκτός από το νέο πολυδιαμορφώσιμο πάτωμα MQB και τα πλεονεκτήματα που αυτό φέρνει σε όλη την γκάμα, ξεχωρίζει για τις νέες τεχνολογικές εφαρμογές του.
Η μαεστρία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων προχωράει ένα βήμα παραπέρα, με το ηλεκτρονικό μπλοκέ XDS+ και το νέο πρόγραμμα του ελέγχου της ευστάθειας ESC Sport. Η κρεμαγέρα μεταβλητού λόγου μετάδοσης αλλάζει εντελώς την αίσθηση του οδηγού και την πληροφόρηση που παίρνεις από ένα Golf GTI.
Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC περνάει στην επόμενη γενιά, με νέο αλγόριθμο και ανεξάρτητο έλεγχο σε κάθε τροχό. Επίσης, για πρώτη φορά θα διατίθεται σε δυο εκδόσεις, την απλή με τους 220 PS και την ισχυρότερη Performance με 230, φρένα μεγαλύτερης διαμέτρου και το καινούργιο ελεγχόμενο διαφορικό E–Diff.
Ας τα πάρουμε με τη σειρά. Για την πρώτη γνωριμία επί ελληνικού εδάφους, είχαμε στα χέρια μας την πιο σπαρτιάτικη έκδοση, χωρίς το πακέτο Performance και χωρίς τη νέα ανάρτηση DCC. Έτσι κι αλλιώς τις πρώτες εντυπώσεις τις κλέβει ο δίλιτρος της σειράς ΕΑ888.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ