Μικρό σε εξωτερικές διαστάσεις, μεγάλο σε εσωτερικούς χώρους, μικρό σε αρχική τιμή, μεγάλο σε λίστα εξοπλισμού. Το Mokka είναι η πολυαναμενόμενη αντεπίθεση της Opel στην κατηγορία των τετρακίνητων.
Το Antara έχει πια χάσει τη φρεσκάδα του και είναι πια ακριβό για την ελληνική αγορά, όπως αυτή διαμορφώνεται τα τελευταία τρία χρόνια. Η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών στρέφεται σε πιο προσιτές και κόμπακτ λύσεις, όπως το Yeti ή το Juke. Μοντέλα που και η ίδια η Opel αναγνωρίζει ως άμεσους ανταγωνιστές.
Το Mokka είναι ένα διαφορετικό μίγμα αυτοκινήτου, με περισσότερο πολυμορφικό DNA και λιγότερη δόση lifestyle. Αντίθετα βέβαια, είναι τα μηνύματα που στέλνει η μυώδης εξωτερική εμφάνισή του. Ένα τετρακίνητο τέτοιου στιλ θα τραβήξει την προσοχή κυρίως του ανδρικού πληθυσμού που ψάχνει ένα πιο έντονο τρόπο έκφρασης, εκτός από ένα αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές. Ίσως τελικά αυτός να είναι ο στόχος. Ένα όμορφο και δυναμικό σουλούπι, που όμως μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες μιας μικρής οικογένειας και στο ρυθμό της καθημερινότητας και στην εκδρομή.
Το Mokka μπορεί λοιπόν να πλασάρεται ως μικρό SUV, όμως όταν το οδηγήσεις μοιάζει περισσότερο με ένα τετρακίνητο MPV. Όλη η φιλοσοφία του περιστρέφεται περισσότερο γύρω από την καθημερινή ευελιξία και την καλή οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο. Αναγνωρίζοντας ότι ο χωματόδρομος και το off roading δεν θα είναι στο καθημερινό μενού, είναι λογικό οι περισσότερες ρυθμίσεις να μην είναι προς αυτή την κατεύθυνση.
Πρώτα από όλα η ρύθμιση της ανάρτησης σου δείχνει από τα πρώτα χιλιόμετρα ότι δεν συμπαθεί τις κακοτοπιές. Θεωρoύμε πως οι απαιτήσεις του μάρκετινγκ έχουν μεγάλο ποσοστό ευθύνης σε αυτό, αφού με τις ζάντες 18 ιντσών είναι απότομο στις ανωμαλίες. Είναι μεν εντυπωσιακές, αλλά κάνουν δύσκολο το έργο της ανάρτησης, δεν ευνοούν την άνεση στην καμπίνα και κινδυνεύουν από χτυπήματα στο χωματόδρομο.