Τρίτη, 19 Νοε.
14oC Αθήνα

Δοκιμή: Toyota Auris 1.4 D-4D

Δοκιμή: Toyota Auris 1.4 D-4D

Ριζικά διαφορετική από την πρώτη γενιά Auris, η δεύτερη είναι σαφώς αναβαθμισμένη σε κάθε τομέα.

Το νέο Toyota Auris χρειαζόταν μια ένεση δυναμισμού για να δελεάσει πιο ανήσυχους οδηγούς. Κάπως έτσι έγινε και κατέληξε σε ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα στα μικρά οικογενειακά και μάλιστα τη στιγμή που στην κατηγορία αντιστοιχεί κάτι λιγότερο από το 30% των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς.

Ο εξαιρετικός σε απόδοση και λειτουργία 1.4 D-4D των 90 PS, που γνωρίζουμε και από το Yaris, είναι ένα ιδιαίτερα μεστό μοτέρ στην κατηγορία των 1.400 κυβικών. Και δείχνει τέτοιος όχι τόσο από τη ροπή των 20,9 kgm, αλλά χάρη στο αρκετά σφιχτό 6άρι σασμάν με τον μέτριο στην ακρίβεια λεβιέ που είναι εφοδιασμένο το Auris. Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι τα 0-100 km/h έρχονται σε 12,5” και τα 80-110 km/h με 4η σε 7,3”. Στο φρενάρισμα, το ντίζελ Auris σημειώνει μια εξαιρετική για την κατηγορία επίδοση, με απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 km/h σε 37,9 m.


Στο δρόμο, το Auris είναι πιο δυναμικό από ποτέ. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι έχει καλύψει ένα αξιοθαύμαστο μέρος από την ψαλίδα που το χώριζε από τα πιο σπορ μοντέλα της κατηγορίας, όπως η Alfa Romeo Giulietta, το Seat Leon, τo Ford Focus και το Renault Megane. Έχει γρήγορο τιμόνι με αρκετή ακρίβεια, καλό έλεγχο του βάρους του από την ανάρτηση και δίνει μια ευχάριστη αίσθηση, χωρίς να έχει αλλοιωθεί η ευκολία στην οδήγηση που χαρακτηρίζει κάθε Toyota. Παρότι σφιχτό, το Auris έχει παραπάνω από ικανοποιητική άνεση και κύλιση, κάτι που σε συνδυασμό με το ήσυχο μοτέρ συμβάλλει στις αθόρυβες και άνετες μετακινήσεις.

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

Δοκιμές Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε