Το συγκεκριμένο Polo φορά έναν 1.600άρη τουρμποντίζελ 90 ίππων και 23,4 kgm ροπής. Είναι πολύ κοντά σε επιδόσεις με το κορυφαίο στον τομέα αυτό Yaris 1.4 D-4D και συνδυάζεται με 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων που είναι δεκτικό σε ό,τι χρήση και αν το υποβάλλεις. Το μόνο που θα θέλαμε είναι λίγο μικρότερες διαδρομές από το λεβιέ. Όσον αφορά τα φρένα είναι αποτελεσματικά σε απόδοση (100-0 km/h σε 38,8 m) με προοδευτικό πεντάλ, τόσο στη διαδρομή όσο και στην υποβοήθηση.
Το Polo προσφέρει την αύρα μεγαλύτερου αυτοκινήτου κατά την οδήγηση, όντας πολύ σταθερό στο πάτημά του και παράλληλα άνετο. Βέβαια, θα το θέλαμε λίγο πιο σφιχτό, καθώς κατά περίπτωση πλέει μέσα στις αναρτήσεις του, ενώ σε έντονο φρενάρισμα βουτάει πολύ. Το τιμόνι του είναι λίγο αργό, αλλά συνηθίζεται γρήγορα.
Το Polo, που στις βενζινοκίνητες εκδόσεις του είναι άκρως ανταγωνιστικό στη ποιοτική λειτουργία του μοτέρ, με τον 1.6 TDI χάνει πόντους λόγω της τραχύτητας και θορύβου στις χαμηλές στροφές. Ευτυχώς που η μελετημένη ηχομόνωση της καμπίνας αμβλύνει σημαντικά αυτό το μειονέκτημα, τουλάχιστον για τα αυτιά των επιβατών.
Στην οδήγηση, ειδικά για μέσα στην πόλη, οι εξωτερικοί καθρέφτες είναι το αδύναμο σημείο του Polo. Δεν είναι όσο μεγάλοι θα θέλαμε, ενώ και οι πίσω κολόνες είναι ογκώδεις, περιορίζοντας την ορατότητα. Η θέση οδήγησης όμως είναι κορυφαία και έχει μεγάλο εύρος ρυθμίσεων. Εργονομικά δεν υπάρχουν λάθη. Τα χειριστήρια και τα κουμπιά είναι στις συνήθεις θέσεις, απαιτώντας πραγματικά ελάχιστο χρόνο εξοικείωσης.