Η Χ1 άλλαξε εντελώς, τόσο στη σχεδίαση όσο και στη βασική της αρχιτεκτονική, και είναι ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από την προκάτοχό της.
Η BMW είχε δράσει άμεσα και είχε κάνει τη σωστή κίνηση το 2009. Ενώ οι ανταγωνιστές της σκέφτονταν ακόμα αν υπήρχε αγορά για ένα μικρό, premium SUV/crossover, η μικρή, προσιτή «Χ» άρχισε να σπάει τα ταμεία. Σε τέτοιο βαθμό, που η εταιρεία αναγκάστηκε να αυξήσει εξαρχής την παραγωγή για να αντιμετωπίσει τη ζήτηση.
Στα έξι χρόνια που μεσολάβησαν από τότε, η Χ1 πρώτης γενιάς ξεπέρασε τις 730.000 πωλήσεις σε παγκόσμια κλίμακα. Πράγμα που την κατατάσσει ανάμεσα στα τρία πιο επιτυχημένα μοντέλα της BMW και, το σπουδαιότερο, της δίνει την πρωτιά στη δύσκολη κατηγορία της, όπου αντιμετωπίζει μοντέλα σαν το Audi Q3, τη Mercedes-Benz GLA και το Lexus NX.