Έξυπνη καθημερινή μετακίνηση, με μικρές εξωτερικές διαστάσεις, ικανοποιητικούς χώρους για τους επιβάτες, οικονομικούς κινητήρες, καλή ορατότητα και ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά. Με δυο κουβέντες, αυτό είναι το αυτοκίνητο που έδειξαν οι επιθυμίες των αγοραστών σε όλο τον κόσμο για την κατηγορία των μικρών crossover, μιας κατηγορίας που ακόμα η τελική της μορφή δεν έχει οριστικοποιηθεί. Αν κάποια εταιρία μπορεί να σταθεί ανάμεσα στον ανταγωνισμό και να ξεχωρίσει με τη νέα πρότασή της, αυτή είναι η Chevrolet. Το νέο Trax είναι από κάθε άποψη στην καρδιά των εξελίξεων και, εκτός των άλλων, έχει πίσω του ολόκληρη κληρονομιά στα οχήματα ελευθέρου χρόνου, κατά τη διάρκεια της μεγάλης ιστορίας της Chevrolet.
Μυώδες, αθλητικό και με τολμηρή σχεδιαστική γραμμή, απευθύνεται σε αποφασιστικούς αγοραστές που θέλουν να ξεχωρίσουν από την πεπατημένη. Εμπρός, το μεγάλο σήμα της Chevrolet δεσπόζει και η κεντρική σχεδίαση είναι αφιερώνεται στην καθιέρωση του νέου εταιρικού look. Οι διαστάσεις του είναι περιορισμένες, ώστε να ταιριάζει στον αστικό ιστό με 4,2 m μήκος, 1,7 m πλάτος και 1,6 m ύψος. Ομοιότητες με το συγγενές Opel Mokka υπάρχουν πολλές, όμως στο Trax η εικόνα ταιριάζει περισσότερο με την ουσία του αυτοκινήτου.
Η καμπίνα του κερδίζει εύκολα τον εσωτερικό ανταγωνισμό της φίρμας, όντας το καλύτερο Chevrolet των τελευταίων ετών. Η σχεδίαση είναι φρέσκια χωρίς να γίνεται υπερβολική, απουσιάζουν εργονομικές αστοχίες, ενώ η συναρμογή και η απτή ποιότητα είναι άνω του μέσου όρου της κατηγορίας. Κέντρο της ζωής μαζί με το Trax είναι το σύστημα My Link που φιλοξενείται στην κεντρική οθόνη, συνδέεται με το smartphone και εκτελεί μια σειρά από συμβατές εφαρμογές. Στις εκπλήξεις που δεν περιμένεις από μοντέλο αυτής της κατηγορίας, είναι και η πρίζα 230V πίσω από το υποβραχιόνιο.
Ο κινητήρας 1.4T είναι γνωστή ποσότητα από άλλα μοντέλα της οικογένειας GM και ως γνωστόν, διακρίνεται για την πολύ καλή ελαστικότητα τις καλές επιδόσεις. Από την άλλη, η οικονομία καυσίμου δεν είναι το ισχυρότερό του χαρτί και έτσι σε πραγματικές συνθήκες δείχνει αρκετά πιο πάνω από την εργοστασιακή κατανάλωση των 6,4 lt/100 km. Γι’ αυτό είναι πολύ προτιμότερος ο ντίζελ 1.7D, των 130 ίππων, που κυμαίνεται πιο κοντά στη μέση τιμή των 4,5 lt/100 km. Περισσότερα όμως από αυτό το μέτωπο, ύστερα από τις πιο αναλυτικές δοκιμές σε ελληνικό έδαφος.
Στο δρόμο, το νέο Chevrolet Trax, ισορροπεί ανάμεσα στην άνεση των επιβατών και τη σπορ οδική συμπεριφορά, προσπαθώντας να ορίσει το χαρακτήρα του crossover. Είναι σταθερό ακόμα και με πολύ υψηλές ταχύτητες, όμως χωρίς να παίρνει συγχαρητήρια για την πληροφόρηση του τιμονιού. Η λειτουργία της ανάρτησης είναι αισθητά πιο σφιχτή και απότομη στο 1.7D, ενδεχομένως λόγω του αυξημένου βάρους, αλλά και πάλι δεν εμπνέει για σπορ οδήγηση. Από εκεί και πέρα, στο κομμάτι της μετάδοσης, για τον 1.4Τ και τον 1.7D διατίθενται και τετρακίνητες εκδόσεις, με τη ροπή σε κανονικές συνθήκες να πηγαίνει εμπρός, ενώ σε γλιστερό δρόμο να κατανέμεται αυτόματα ανάμεσα στους δυο άξονες. Εξοπλίζεται και με σύστημα hill descent για πιο ασφαλείς βόλτες στο βουνό, υπό κλίση.
Ένα τελευταίο αλλά καθόλου ασήμαντο πλεονέκτημα του νέου Trax είναι η τιμή του. Με τον πιο αδύναμο ατμοσφαιρικό 1.6, η τιμή ξεκινά από τα €19.900, αλλά σίγουρα η πιο δημοφιλής έκδοση θα είναι με τον 1.4T και κόστος €21.940. Μικρότερη κατανάλωση, αλλά και μεγαλύτερη τιμή για το 1.7D με εκκίνηση τα €25.350.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT