Site icon NewsIT

Οδηγούμε: Porsche 918 Spyder

21.05.2013 | 13:45
Οδηγούμε: Porsche 918 Spyder

Οδηγούμε την 918 Spyder -την πιο ισχυρή Porsche για το δρόμο που έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα. Και καλά θα κάνουν η Ferrari και η McLaren να φυλάγονται...

Από μακριά μπορείς να δεις την 918 Spyder να διαγράφει μια στροφή και να εξακοντίζεται στην ευθεία, κυνηγημένη από την οξεία κραυγή του βενζινοηλεκτρικού μοτέρ της. Αστράφτει περνώντας από το pit wall και στρίβει στη στροφή στο τέλος της ευθείας, αποκαλύπτοντας ένα τεράστιο πίσω φτερό, πριν εξαφανιστεί από τον ορίζοντα. 
 
Ταξιδέψαμε στην πίστα δοκιμών της Porsche στο Λάιπτσιχ, όχι μόνο για να γίνουμε μάρτυρες του θρύλου των ράλι Βάλτερ Ρερλ να επιδεικνύει το ταλέντο πίσω από το τιμόνι της νέας ναυαρχίδας της Porsche. Αλλά επίσης για να συγκαταλεχτούμε μεταξύ των πρώτων ανθρώπων που, εκτός από την ομάδα μηχανικών και εξελικτών του Βάισαχ, οδήγησαν την εκπληκτικά περίπλοκη 918 Spyder. 

 
Μπορεί να ακούγεται αδύνατο δεδομένης της πολυπλοκότητάς της, αλλά η 918 Spyder εξελίχτηκε από πρωτότυπο σε αυτοκίνητο προ-παραγωγής σε μόλις δύο χρόνια. Σε σχέση με το πρωτότυπο, η Porsche εξέλιξε τόσο το θερμικό/ηλεκτρικό πακέτο κίνησης της 918, που η πληρότητά του σήμερα μας άφησε άφωνους.
 
Ο ατμοσφαιρικός 4,6λιτρος V8 αποδίδει 608 PS στις 8.600 rpm, δίνοντας ειδική ισχύ 130 PS/lt. Δύο ηλεκτροκινητήρες -ο ένας τοποθετημένος στον εμπρός άξονα (129 PS) και ο άλλος στον πίσω (156 PS)- δίνουν ακόμη 285 PS. Ο συνδυασμός και των τριών δε, εκτοξεύουν την ισχύ στους 887 PS.

 
Η απόδοση αυτή χρίζει εύκολα την 918 Spyder την πιο ισχυρή πολιτική Porsche όλων των εποχών. Συγκρινόμενη ακόμα και με την πισωκίνητη Carrera GT με τον ατμοσφαιρικό 5.7 V10 με τους 610 PS. Είναι όμως αρκετά τα 887 PS; Η νέα ατμοσφαιρική LaFerrari με μοτέρ V12 6,3 λίτρων και σύστημα HY-KERS αποδίδει συνδυασμένη ισχύ 963 PS, ενώ την ίδια στιγμή η McLaren P1 με διτούρμπινο 3,8 λίτρων V8 αποδίδει 916. Χώρια που είναι 385 και 240 κιλά αντίστοιχα, ελαφρύτερες από τα 1.640 κιλά της 918 Spyder.

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

Δοκιμές Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version