Από όλα τα μοντέλα της BMW τα τελευταία χρόνια, αυτό που απασχόλησε περισσότερο τον υπεύθυνο σχεδίασης της εταιρείας, Adrian van Hooydonk, ήταν η Σειρά 4 κουπέ.
«Από όλα μας τα μοντέλα, τα πιο σημαντικά για εμάς είναι τα κουπέ. Παραδοσιακά, η σχεδιαστική μας γλώσσα εξελίσσεται πρώτα στα δίπορτα μοντέλα μας πριν κατασταλάξει στην υπόλοιπη γκάμα μας», αποκαλύπτει ο Ολλανδός σχεδιαστής. Πράγματι, από την πρώτη ματιά αντιλαμβάνεσαι ότι η Σειρά 4 διαφοροποιείται από την 4πορτη Σειρά 3 περισσότερο απ’ όλους τους προκατόχους της.
Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που αποπνέει αυτοπεποίθηση, με πολύ ελκυστική, χυτή σιλουέτα, που κάθεται σταθερά πάνω στα φαρδιά του μετατρόχια. Όλα τα κλασικά εμφανισιακά στοιχεία των BMW είναι εδώ: Τα έντονα χρωμιωμένα «νεφρά» της μάσκας, το τονισμένο νεύρο στα πλευρά και η τυπική «καμπή Hoffmeister» στο τελείωμα των (σταθερών) πίσω παραθύρων.
Για πρώτη φορά όμως σε μοντέλο βασισμένο στη Σειρά 3, το φαρδύτερο σημείο του αμαξώματος δεν είναι ανάμεσα στους εμπρός θόλους των τροχών, αλλά ανάμεσα στους πίσω, δίνοντας έτσι μεγαλύτερη έμφαση στην πίσω κίνηση.