Ο κανόνας θέλει κάθε νέο μοντέλο μεγαλύτερο σε διαστάσεις από αυτό που αντικαθιστά. Για να χωρά περισσότερες από τις ανάγκες που συνεπάγεται το, μέχρι πρότινος τουλάχιστον, βελτιούμενο βιοτικό επίπεδο στο δυτικό κόσμο. Αλλά και για να ανταποκρίνεται στις ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές των δοκιμών πρόσκρουσης.
Το Mini δεν αποτελεί εξαίρεση. Βασισμένο σε μια νέα πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον και για τις προσθιοκίνητες BMW, είναι σχεδόν δέκα πόντους πιο μακρύ, φαρδύτερο κατά πέντε περίπου πόντους και οριακά ψηλότερο (7 mm) από το απερχόμενο. Εύλογα μπαίνεις σε σκέψεις για το αν πρόκειται ακόμη για Mini, ή για ένα προσθιοκίνητο χάτσμπακ BMW με άλλα σήματα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ