Μόνο έτσι μπορείς να σχεδιάσεις ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα των τελευταίων ετών που παράλληλα να είναι και το πιο αεροδυναμικό σχήμα ευρείας παραγωγής στην ιστορία. Και από τη στιγμή που τη βάση γι’ αυτό αποτέλεσε το πάτωμα των A και B-Class, η δυσκολία του επιτεύγματος τονίζεται ακόμα περισσότερο. Στα 4.630 mm, η CLA είναι πιο μακριά από μια C-Class, όμως η χαμηλή οροφή που σβήνει γλυκά στο πίσω καπό τη μικραίνει πολύ στο μάτι.
Μικρές αλλαγές, σημαντικές διαφορές
Καθότι εξαιρετικά συγγενής με τις A και B-Class, φαντάζεσαι πάνω-κάτω τι να περιμένεις από την οδήγηση της CLA. Ωστόσο αυτή η φαντασία αντικατοπτρίζει μόνο τη μισή πραγματικότητα. Σε σχέση με την πιο σπορ A-Class το σετάρισμα σε ελατήρια και αμορτισέρ είναι πιο μαλακό, καθώς το ζητούμενο ήταν περισσότερο ραφινάρισμα. Έτσι η CLA μπορεί να μην έχει την αέρινη κύλιση των μεγαλύτερων Mercedes-Benz, αλλά παρότι σφιχτή, η ανάρτηση δουλεύει γλυκά και δίνει ποιοτική κύλιση.
Και ουσιαστικά, χωρίς καμία θυσία σε σχέση με την Α-Class. Ίσα-ίσα που τώρα οι ανωμαλίες στη στροφή αντιμετωπίζονται με περισσότερη ψυχραιμία και λιγότερη νευρικότητα. Ταυτόχρονα, η CLA είναι άμεση στις στροφές και κρατάει εξαιρετικά, με ουδέτερη συμπεριφορά και σταθερότητα. Δεν υπάρχει η αμφίδρομη σχέση που θα ήθελαν οι πιο ενθουσιώδεις, αλλά αυτό που έχει σημασία είναι ότι το βάρος των 1.395 κιλών ελέγχεται άψογα ανεξάρτητα με το setup της ανάρτησης. Επιλέγεις μεταξύ Comfort και Sport ρύθμισης ανάλογα με τις απαιτήσεις σου, στις οποίες ό,τι κερδίζεις σε ακρίβεια, το χάνεις σε άνεση.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr