Η Ford παραδέχεται ότι μπαίνει πολύ αργά στην κατηγορία των μικρών SUV/crossover, αλλά αυτό που –επιτέλους– προσφέρει είναι από καλή γενιά.
Το EcoSport είναι στην ουσία το πολύ καλό σουπερμίνι Fiesta σε έκδοση crossover, με όποιες διαφορές αυτό συνεπάγεται. Η γκάμα είναι πολύ απλή. Όλα τα EcoSport είναι στην αρκετά καλά εξοπλισμένη έκδοση Titanium και οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι τρεις: O βραβευμένος 3κύλινδρος EcoBoost βενζίνης, ένας τουρμποντίζελ 1,5 λίτρων και 90 ίππων, κι ένας ατμοσφαιρικός 1.5 βενζίνης με 110 ίππους.
Το ατμοσφαιρικό βενζινοκίνητο είναι το μοντέλο εισόδου στην γκάμα. Το πιο ακριβό προς το παρόν είναι το ντίζελ, αν και θα προστεθούν του χρόνου στην γκάμα οι καλύτερα εξοπλισμένες εκδόσεις Titanium X, με δερμάτινες επενδύσεις και τροχούς 17 ιντσών (αντί για τους στάνταρ 16”).
Σε όλες τις εκδόσεις του το EcoSport είναι ένα πολύ “soft” crossover αφού δεν προσφέρεται σύστημα τετρακίνησης ούτε ως έξτρα. Διατίθεται σε άλλες αγορές, αλλά όχι στην Ευρώπη, όπου η Ford λέει πως δεν υπάρχει ζήτηση.