Οδηγούμε το νέο Honda CR-V 1.6 i-DTEC

Ο καινούργιος κινητήρας ντίζελ 1.6 λίτρων, ταιριάζει στο Honda CR-V και του δίνει νέο νόημα, ιδιαίτερα για την ελληνική αγορά.

Αν και η τετρακίνητη έκδοση έχει ήδη κυκλοφορήσει στην υπόλοιπη Ευρώπη, καταναλώνοντας βενζίνη και ντίζελ, το πρώτο Honda CR-V της τελευταίας γενιάς που θα εισαχθεί στην ελληνική αγορά, θα έρθει τον ερχόμενο Οκτώβριο. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και θα χρησιμοποιεί τον ολοκαίνουργιο κινητήρα ντίζελ 1.6 lt που γνωρίσαμε πρόσφατα και στο Honda Civic. 

Ο νέος 4κύλινδρος ντίζελ της Honda αποδίδει 120 ίππους και 30,6 kgm, ενώ εκπέμπει μόλις 119 gr CO2/km. Εκτός από το προφανές φορολογικό πλεονέκτημα που έχει για την ελληνική αγορά, καταφέρνει να κινεί αξιοπρεπώς το CR-V, τουλάχιστον για όποιον δεν έχει πολύ υψηλές απαιτήσεις. Μόνο παράπονο, ένα μικρό κενό στις πολύ χαμηλές στροφές. 

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr 

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
: Περισσότερα άρθρα
Mercedes-Benz: Με την ηλεκτρική EQA 250+
Με αισθητικές παρεμβάσεις, η EQA 250+, το μικρότερο μέλος της οικογένειας των πολυτελών SUV της Mercedes-Benz παρουσιάζεται με δυναμικά χαρακτηριστικά...
Mercedes-Benz: Με την ηλεκτρική EQA 250+