Η μηχανολογική, εργονομική και η αχρείαστη αισθητική αναβάθμιση μεταμορφώνει το οικογενειακό μοντέλο της Opel, επί το ανταγωνιστικότερο.
Το Insignia είναι και στην Ελλάδα το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στην κατηγορία του και η Opel θέλει να διατηρήσει αυτή την πρωτιά, αναβαθμίζοντας σημαντικά το μοντέλο. Παράλληλα προωθεί και σεβαστή μείωση της τιμής του, κυρίως μέσω απλοποιημένων διαδικασιών παραγωγής.
Οι αισθητικές επεμβάσεις στο εξωτερικό εντοπίζονται σε νέα μάσκα και προφυλακτήρες και πιο έντονα χρωμιωμένο πλαίσιο κατά μήκος της οροφής του αυτοκινήτου. Η όλη αισθητική παρέμβαση αποσκοπεί κυρίως να κάνει τοInsignia να φαίνεται πιο φαρδύ και πιο χαμηλό.