Αναμενόμενα, το GTi είναι χαμηλότερο και φαρδύτερο από το απλό 3θυρο 208 πάνω στο οποίο βασίζεται. Έχει έναν κινητήρα τούρμπο 1,6 λίτρων με άμεσο ψεκασμό βενζίνης, ο οποίος μας είναι γνωστός από τις ισχυρότερες εκδόσεις των Peugeot RCZ και Citroen DS3. Σύμφωνα με την Peugeot, ο κινητήρας αυτός επιταχύνει το 208 GTi από στάση μέχρι τα 100 km/h σε 6,8”.
Οι αλλαγές στην ανάρτηση περιλαμβάνουν το φάρδυμα των μετατροχίων κατά 10 mm μπροστά και 20 mm πίσω. Το σύστημα τύπου McPherson μπροστά και ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας παραμένουν, αλλά έχουν ρυθμιστεί για «μια κοφτερή οδηγική εμπειρία». Τα αμορτισέρ είναι σκληρότερα, τα ελατήρια το ίδιο και οι αντιστρεπτικές παχύτερες. Παράλληλα έχει αυξηθεί η ακαμψία του εμπρός υποπλαισίου και της πίσω τραβέρσας στήριξης. Το σύστημα διεύθυνσης έχει επίσης επαναρρυθμιστεί για να είναι πιο βαρύ, με περισσότερη αίσθηση.
Οι αλλαγές στην ανάρτηση συνοδεύονται από ειδικές για το GTi αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών με ματ βαφή και λάστιχα 205/45. Τα φρένα είναι με αεριζόμενους δίσκους 302 mm μπροστά και απλούς 249 mm πίσω, που ψύχονται από «δυναμικούς αεραγωγούς». Το περιορισμένο βάρος του απλού 208 επέτρεψε στο GTi να μην ξεπεράσει τα 1.160 kg. Αυτό σημαίνει ότι είναι κατά 80 kg ελαφρύτερο από το νέο Renault Clio RS και κατά 165(!) kg ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του, το 207 RC.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr