Η τελευταία έλευση στην οικογένεια των TGI της Volkswagen, των μοντέλων που καίνε φυσικό αέριο, όπως το Golf TGI, είναι η αντίστοιχη έκδοση του Polo. Ο κινητήρας του είναι ο γνώριμος 1.0 TSI, όμως οι επεμβάσεις που έχει δεχτεί για να αντεπεξέλθει στη χρήση CNG περιλαμβάνουν ακόμα και διαφορετικά πιστόνια, ενισχυμένες έδρες βαλβίδων, ελαφρύτερο τούρμπο κ.ά. Η απόδοσή του είναι λίγο χαμηλότερη, φτάνοντας τους 90 PS (από 95) και τα 16,3 kgm (από 17,8). Καίει και βενζίνη, όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από τους -10ο C ή όταν τελειώσει το φυσικό αέριο, αλλιώς το μοτέρ καίει αποκλειστικά CNG.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ