Το ανανεωμένο μοντέλο-σύμβολο της Volkswagen είναι και η πρώτη εφαρμογή του νέου 1.500άρη κινητήρα TSI των 150 ίππων.
Η ανανέωση της έβδομης γενιάς του Golf, χαρακτηρίστηκε από κάτι παράδοξο: Παρότι τα φώτα έπεσαν κυρίως στις εκδόσεις με τον νέο αλουμινένιο κινητήρα 1.5 TSI της οικογένειας EA211 Evo, οι πωλήσεις τους άργησαν να ξεκινήσουν. Γι’ αυτό κι έπρεπε να περιμένουμε μέχρι τώρα για να δούμε επί ελληνικού εδάφους εάν είναι αρκετά καλός για να διαδεχτεί επάξια τον εξαιρετικό σε απόδοση 1.4 TSI.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr