Μπορεί ο εξηλεκτρισμός να είναι στη μόδα, όμως η επαφή με το Peugeot 208 ντίζελ και το αντίστοιχο Renault Clio, μας θυμίζει ότι το πετρέλαιο ακόμη συνδυάζει ιδανικά επιδόσεις και οικονομία. Παρότι στον απόηχο του Dieselgate του 2015 κάποιες εταιρίες έθεσαν το άλλοτε αγαπημένο τους καύσιμο στο περιθώριο και πρόσφεραν στη θέση του εξηλεκτρισμένες λύσεις, η εξέλιξη της τεχνολογίας των ντίζελ ποτέ δεν σταμάτησε. Νέοι, ακόμα καθαρότεροι κινητήρες συνέχισαν να τοποθετούνται όχι μόνο σε μεγάλα οικογενειακά και SUV, αλλά και σε σουπερμίνι. Και οι γαλλικές εταιρίες ήταν από εκείνες που επέμειναν.
Τόσο η Peugeot όσο και η Renault δεν έχουν παραμελήσει το κομμάτι του εξηλεκτρισμού. Αντίθετα, δείχνουν τον δρόμο σε άλλους, με την πρώτη να διαθέτει στην αγορά το πλήρως ηλεκτρικό e-208 σχεδόν ταυτόχρονα με τις συμβατικές εκδόσεις και τη δεύτερη, που πρωταγωνιστεί στα μικρά ηλεκτρικά σε άλλες αγορές, να έχει παρουσιάσει και το πρωτοποριακό υβριδικό Clio E-Tech, το οποίο αναμένεται σύντομα. Όμως παράλληλα φροντίζουν να προσφέρουν εκδόσεις ντίζελ σε προσιτή τιμή, εξοικονομώντας χρήματα στον οδηγό που γράφει πολλά χιλιόμετρα.
Διαβάστε την αναλυτική σύγκριση των δύο μικρών ντίζελ στο drive.gr