Αργότερα μέσα στη χρονιά θα ακολουθήσουν τα Tipo χάτσμπακ και στέισον, έτσι ώστε να κλιμακωθεί η πίεση προς τον ανταγωνισμό που κατά κύριο λόγο είναι τα SΕΑΤ Toledo/Škoda Rapid και Citroën C-Elysée/Peugeot 301.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η εξέλιξη του νέου Tipo διήρκεσε τρία χρόνια και απασχόλησε συνολικά 2.000 ανθρώπους. Το Centro Stile της FIAT συνεργάστηκε με το Tofas R&D στην Τουρκία, στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του οποίου βρίσκεται και η γραμμή παραγωγής.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr