Η ανάκληση του ονόματος Tipo έγινε για χάρη ενός σεντάν που ουσιαστικά θα εκπροσωπήσει τη FIAT στην κατηγορία των μικρών οικογενειακών.
Αργότερα μέσα στη χρονιά θα ακολουθήσουν τα Tipo χάτσμπακ και στέισον, έτσι ώστε να κλιμακωθεί η πίεση προς τον ανταγωνισμό που κατά κύριο λόγο είναι τα SΕΑΤ Toledo/Škoda Rapid και Citroën C-Elysée/Peugeot 301.
Η εξέλιξη του νέου Tipo διήρκεσε τρία χρόνια και απασχόλησε συνολικά 2.000 ανθρώπους. Το Centro Stile της FIAT συνεργάστηκε με το Tofas R&D στην Τουρκία, στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του οποίου βρίσκεται και η γραμμή παραγωγής.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr