Και τα δύο Golf 1.2 TSI έχουν τον ίδιο, ολοκαίνουργιο, αλουμινένιο κινητήρα. Μόνο που εδώ είναι πιο επιθετικά ρυθμισμένος, αποδίδοντας, εκτός από τα 20 παραπάνω άλογα, και 1,5 επιπλέον kgm ροπής. Στα χαρτιά, η έξτρα αυτή απόδοση φαίνεται να αντιστοιχεί σε λίγο ψηλότερες στροφές. Στο δρόμο πάντως δεν θα νιώσεις διαφορά στο τράβηγμα από χαμηλά. Και οι δύο κινητήρες είναι εξίσου ελαστικοί, όμως αυτός των 105 PS αναπνέει σαφώς καλύτερα ψηλά, εκεί που ο 85άρης λαχανιάζει.
Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή στο drive.gr