Το Mondeo ST-Line διαθέτει αεροδυναμικό κιτ με τα ανάλογα διακριτικά, τροχούς 18” ή 19”, σπορ καθίσματα, πεντάλ αλουμινίου και σπορ ανάρτηση που το φέρνει 10 mm πιο κοντά στο έδαφος, και συνδυάζεται με τον δίλιτρο TDCI με 150 ή 180 ίππους. Επιπλέον, μπορεί να εξοπλιστεί με σύστημα τετρακίνησης και αυτόματο σασμάν με paddles στο τιμόνι.
Στην αντίπερα όμως όχθη του Ατλαντικού, το αδελφάκι με το όνομα Fusion υπέστη ανανέωση πριν περίπου ένα χρόνο, που λάνσαρε και την έκδοση Sport. Διαθέτει τον 2.7 V6 bi-turbo EcoBoost των Edge και F150 και αποδίδει 325 ίππους στις 5.500 rpm και 52,5 kgm ροπή στις 3.500 rpm. Συνδυάζεται με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο SelectShift με paddles στο τιμόνι και είναι αποκλειστικά τετρακίνητο. Ακόμα, η ανάρτηση διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ η εμφάνιση ενισχύεται από τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης.
Σε μετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν από τον Αμερικάνικο Τύπο, η συγκεκριμένη έκδοση έπιασε τα 100 km/h από στάση σε 5,28” και διένυσε τα 400 m σε 13,7”, με ταχύτητα εξόδου 162,5 km/h.
Οι άνθρωποι της Ford Ευρώπης έχουν πει σε παλαιότερες δηλώσεις τους ότι είναι να πολύ δύσκολο να υπάρξει μια τέτοια έκδοση για το Mondeo. Και αυτό γιατί η συγκεκριμένη αγορά έχει συρρικνωθεί αρκετά, προς όφελος των SUV και crossover.
Αυτό που ίσως τους αλλάξει γνώμη και καταφέρουμε να δούμε μια έκδοση ST και για το Mondeo, είναι η εμπορική άνοδος του τμήματος Ford Performance στην Ευρώπη με τα Fiesta ST, Focus ST, Focus RS και Mustang. Οι συνολικές πωλήσεις των τεσσάρων αυτών μοντέλων για το 2016 έφτασε τις 43.800 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 60% το 2016.
Τα νέα δεν θα αργήσουν να έρθουν για την ανανεωμένη έκδοση της τέταρτης γενιάς του Mondeo, οπότε και θα δούμε τι αλλαγές θα περιλαμβάνει. Σύμφωνα με τα γερμανικά μέσα, ίσως το δούμε στην προσεχή Έκθεση της Γενεύης.