Το πρωτότυπο Asterion, που παρουσιάστηκε από τη Lamborghini πέρυσι στο Παρίσι, μας δίνει μια εικόνα για λιγότερο extreme μελλοντικά μοντέλα παραγωγής.
Αυτό τουλάχιστον αφήνει να εννοηθεί μιλώντας για τo concept ο αρχισχεδιαστής της Lamborghini, Filippo Perini: «Πρέπει να δούμε αν μπορούμε ν’ ανοίξουμε ένα νέο ‘παράθυρο’ στο μέλλον, ώστε τα μοντέλα μας να είναι λιγότερο extreme και περισσότερο πολιτικά ορθά και κομψά.»
Η Lamborghini φυσικά δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στη διάθεση της τωρινής της γκάμας, μια και τόσο η Aventador όσο (κυρίως) και η Huracán πουλάνε σαν ζεστά μπριός.
Ο Perini ωστόσο υποστηρίζει ότι η Asterion, παρότι υιοθετεί μια πιο soft σχεδίαση, έχει αναφορές σε μοντέλα του παρελθόντος – ανάμεσά τους και το διασημότερο απ’ αυτά.
«Αντλήσαμε έμπνευση από την πλούσια κληρονομιά μας», λέει ο Perini, σημειώνοντας πως η Lamborghini ξεκίνησε ως κατασκευάστρια μοντέλων υψηλού τουρισμού όπως η 350GT: «Στην Asterion μπορείς να διακρίνεις στοιχεία από την Miura αλλά και την Espada».
Η ίδια φιλοσοφία ακολουθήθηκε και στο εσωτερικό. «Αυτό που κάναμε είναι να βελτιώσουμε την εργονομία και ν’ αυξήσουμε τους χώρους», εξηγεί ο αρχισχεδιαστής της εταιρείας. Τα καθίσματα είναι πλέον πιο άνετα και τοποθετημένα ψηλότερα, με αποτέλεσμα ο οδηγός να κάθεται εντελώς διαφορετικά απ’ ό,τι στις άλλες σύγχρονες Lambo.
Όσοι ανησυχούν ότι η αυτοκινητοβιομηχανία απ’ τη Sant’ Agata θ’ αλλάξει σημαντικά προσανατολισμό, μπορούν να ησυχάσουν. «Θα συνεχίσουμε να κατασκευάζουμε πολύ extreme supercars», υπόσχεται ο Perini. «Με την Asterion, ο στόχος μας ήταν να καταλάβουμε αν η σχεδιαστική της γλώσσα μπορεί να προσελκύσει ένα διαφορετικό είδος πελατών».