Η τρίτη γενιά της Mercedes-Benz A-Class έκανε ότι δεν έκαναν οι δύο προηγούμενες. Μπόρεσε να κοιτάξει στα ίσια τον ανταγωνισμό και μάλιστα με αξιώσεις.
Στη βιομηχανία, πολλές φορές οι νεωτερισμοί δεν αρκούν για την εμπορική επιτυχία. Όπως για παράδειγμα, οι δύο πρώτες γενιές της Mercedes-Benz A-Class που είχαν πολυμορφικό χαρακτήρα, και ξεχώριζαν σε παθητική ασφάλεια χάρη στο πάτωμα τύπου «σάντουιτς» που χρησιμοποιούσαν. Την ίδια ώρα, σαφώς πιο συμβατικά σε σύλληψη μοντέλα όπως το Audi A3 και η BMW Σειρά 1 κάλπαζαν στον εμπορικό στίβο, απευθυνόμενα σε εκείνους που αναζητούσαν ένα premium μικρό οικογενειακό.
Το 2013, η Mercedes-Benz αποφάσισε ριζική αλλαγή για την νέα τότε, τρίτη γενιά του μοντέλου. Η A-Class απέκτησε σαφώς πιο εντυπωσιακή, μακριά και χαμηλή γραμμή, αφήνοντας πίσω το ψιλόλιγνο παρουσιαστικό των προηγούμενων.