Σύμφωνα με τον ACEA, το 2021 είναι μια ιστορική χρονιά καθώς οι ταξινομήσεις των νέων hybrid ξεπέρασαν αυτές των ντίζελ, έστω και για λίγες μονάδες.
Μπορεί το επίκεντρο του ενδιαφέροντος το 2021 να ήταν η πτώση στις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων κυρίως λόγω της έλλειψης μάικροτσιπ, παράλληλα όμως σηματοδότησε μια αλλαγή στην ισορροπία ισχύος μεταξύ των διαφόρων τύπων κινητήρων. Σύμφωνα με στοιχεία του ACEA (Association of European Automobile Manufacturers), για πρώτη φορά στην Ευρώπη, τα ντίζελ νικήθηκαν από τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά ή hybrid. Για λιγότερα από 50 μονάδες, αλλά ο συμβολισμός παραμένει δυνατός και μαρτυρεί μια βασική τάση που υπόσχεται στο εγγύς μάλλον να είναι αδυσώπητη.